Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Direct naar:

Retourneren

Het komt wel eens voor dat u een bestelling wilt retourneren. Misschien voldoet het product niet aan uw verwachtingen, of is er een andere reden waarom u het niet wilt behouden. Wat de reden ook is, u heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heeft u nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. U ontvangt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten terug. De kosten voor het retourneren van het product vanaf uw adres naar ons magazijn in Nieuwkuijk zijn echter voor uw eigen rekening. Raadpleeg onze vaste vervoerder voor de exacte tarieven. Als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, kunt u contact met ons opnemen via info@aha-interiors.nl. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product in goede staat is ontvangen.

Indien het product beschadigd is kunnen wij deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is bij retournering.

Wilt u het product ruilen? Dat is geen probleem. Neem contact met ons op via info@aha-interiors.nl. Let wel op dat de kosten voor het terugzenden van het product voor uw eigen rekening zijn.

Heeft u per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen proberen om de bestelling nog voor u te wijzigen. Producten die wij op maat voor u maken door u ingevoerde specificaties (hoogtes, kleuren, materialen) is het herroepingsrecht niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Leveringen

We streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen uit onze vaste collectie die op werkdagen worden geplaatst, proberen we binnen 5 werkdagen te leveren. Echter, het lukt ons niet altijd om dit te realiseren. Soms zijn producten niet op voorraad, waardoor de levering van uw bestelling iets langer kan duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Als we om welke reden dan ook deze levertijd niet kunnen halen, zullen we u hierover zo snel mogelijk informeren.
Producten die buiten de collectie vallen proberen we binnen 20 werkdagen te leveren.

In de meeste gevallen zullen leveringen worden verzorgd door onze vaste vervoerder, Focus Koeriers. Zij zullen per e-mail communiceren over het tijdstip van levering. Mocht deze afspraak niet schikken, dan kunt u rechtstreeks contact met hen opnemen om de afspraak te wijzigen. De contactgegevens vindt u in de betreffende e-mail met de afspraakinformatie.

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn (2 maanden) contact op te nemen met ons.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging. 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@aha-interiors.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betaalmethodes

Betaal uw bestellingen veilig en vertrouwd via IDEAL.

U kunt gebruikmaken van iDEAL wanneer u bankiert met één van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank. Bij deze optie betaalt u via de eigen vertrouwde website van uw bank. Wanneer u wilt betalen via iDEAL selecteert u deze optie tijdens het invoeren van uw bestelgegevens; de rest wijst zichzelf.